Εξαιτίας των συνεπειών των κλεισιμάτων και των εγκλεισμών λόγω της ψευδούς πανδημίας που ζούμε, τα προβλήματα ψυχικής υγείας των παιδιών αυξάνονται τους τελευταίους μήνες σε ένα "κύμα" ψυχολογικών διαταραχών. Τα παιδοψυχιατρικά επείγοντα περιστατικά, οι διατροφικές διαταραχές, το άγχος, η κατάθλιψη, οι αυτοτραυματισμοί και οι αυτοκτονίες σε εφήβους και νέους έχουν διπλασιαστεί. Επίσης, έχει αυξηθεί η βία κατά των παιδιών, η κακομεταχείριση και η κακοποίηση, και η χρήση οθονών από τα παιδιά και τους νέους έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Πολυάριθμες μελέτες και επιστημονικές εκθέσεις αναδεικνύουν αυτή την ανησυχητική κατάσταση, με αριθμούς που συνεχίζουν να αυξάνονται, και αυτό είναι σοβαρό διότι οι επιπτώσεις μπορεί να διαρκέσουν για πολλά χρόνια, εκτός από την ιατρικοποίηση της παιδικής ηλικίας, η οποία μαζί με την εμμονή να εμβολιάζονται τα παιδιά με την πειραματική γονιδιακή θεραπεία, γίνεται ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα. Γιατί απορρίπτονται τα στοιχεία για σοβαρές τις επιπτώσεις στους νέους, τις μη αναστρέψιμες βλάβες και τους θανάτους από τον εμβολιασμό; Και όχι μόνο αυτό, τα παιδιά και οι νέοι υποφέρουν από τις εντολές των μασκών που βλάπτουν την υγεία και τις σχέσεις τους, τόσο σημαντικές για τη συναισθηματική και σωματική τους ανάπτυξη.
Τι γίνεται με την κατήχηση, την ψυχολογική πίεση και την πλύση εγκεφάλου που πραγματοποιείται προς τους νεότερους, οι οποίοι δεν έχουν ακόμη ανεπτυγμένη κριτική αίσθηση και διάκριση; Ποιος είναι ο στόχος; Ποιες ιδέες ενσταλάζονται στα σχολεία από ένα εκπαιδευτικό σύστημα που έχει καταληφθεί από την ατζέντα της ελίτ εδώ και χρόνια;